2019-11-13 0
"ОББ" допълва предложенията към своите клиенти с изцяло дигитален процес за взимане на потребителски кредит или овърдрафт, без нужда от кандидатстване. Клиентите, които получават своето месечно възнаграждение в "ОББ", имат в мобилното си банкиране персонализирана оферта за предварително одобрен потребителски кредит, в случай че предварително са потвърдили своето съгласие за това. Тези, избрали да се възползват от предложението, могат спокойно да се запознаят с изпратените им документи и да ги подпишат с един бутон директно през мобилния си телефон, с квалифициран електронен подпис от "Евротръст".
Иновативната банкова услуга е в помощ на клиентите, като им предоставя кредит на тяхно разположение, от който лесно и удобно се възползват, когато са в движение, при възникване на непланирани разходи или всички други възможни нужди от допълнителни средства. Предварително одобреният потребителски кредит може да се усвои по разплащателната сметка на клиента в рамките на часове в работни дни, след сключване на договора.
Процесът е максимално опростен и в улеснение на клиентите, които ще получават договора за кредит на мобилния си телефон, ще могат да го прегледат и подпишат, след което да го изпратят обратно на банката. Инсталирането на приложението, подписването и изпращането на документи към "ОББ" са напълно безплатни за клиентите.
"Eлектронната идентификация и квалифицирания електронен подпис, са необходими условия, за да е възможна дигитализацията. Мисията на "Евротръст" е да направи тези услуги удобни и достъпни за всички граждани и компании. За последните 3 месеца има значителен ръст на използване на услугите и това е само началото. В лицето на "ОББ" виждаме позитивна и устойчива дейност, насочена към предоставяне на дигитални банкови услуги", коментира Константин Безуханов, изпълнителен директор на "Евротръст Технолъджис".
"Ползвателите на "ОББ Мобайл" са се увеличили с повече от 88% от началото на годината, като статистиката ни за активни потребители в приложението показва ръст от 73%, което за нас е ясната тенденция, че клиентите все повече търсят и ползват услуги изцяло онлайн и в движение. Настоящото решение за предварително одобрен потребителски кредит, който може да се подпише и усвои изцяло дистанционно, без ходене до банков клон, е нашият отговор на това търсене", коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на "ОББ" и кънтри мениджър на "КВС Груп" за България. "Разбира се, това решение става възможно благодарение на доброто ни партньорство с "Евротръст" и е още една стъпка към подобряване на потребителското преживяване, въз основа на изцяло дигиталните банкови операции. Вярваме, че мобилното банкиране има много по-голям неразгърнат потенциал за изцяло дигитални активни операции, стига да се дадат такива възможности на потребителите", сподели още Петър Андронов.
Благодарение на новата мобилна услуга "ОББ" ще разшири каналите за продажба на едни от най-желаните продукти като потребителски кредити и овърдрафт, спестявайки време и усилия на своите клиенти.
Добавянето на нови функционалности в мобилното банкиране е в синхрон с визията на "ОББ" за модернизация, дигитализация и иновация в процесите и услугите на банката. От ноември всяко физическо лице, клиент на банката и ползващо "ОББ Мобайл", също така може да заяви издаването на дебитна карта директно през приложението. Клиентите могат да изберат разплащателната сметка, към която да е свързана картата, вида на картата и да посочат удобен клон, където да получат пластиката си.