Въпрос за рекламна кампания

Интересува ме дали в България е позволено да се използва т.нар. сравнителна техника, тоест един продукт да бъде сравнявам с друг.
Става на въпрос за сравнение на изцяло нов продукт, в изцяло нов пазарен сегмент, в изцяло различен ценови клас - да бъде сравнен, по-точно да бъде представено че някои негови качества са сходни с тези на друг продукт(който няма представителство в България или региона) който е в много по-различен пазарен сегмент и на много по-висок ценови клас.
Ако това не може, става ли да се сравняват общо продуктите от този висок пазарен сегмент като бъдат наречени с общото им наименование, но бъдат показани техни снимки примерно със заличени търговските марки?
В САЩ знам че Пепси не се притеснява да назовава Кока-Кола в рекламите си, този нашия случай е доста по-мек понеже двата продукта не са в никакъв случай конкуренти на пазара.
Също кои закони(Български и от ЕС) регламентират такива дейности?
Става на въпрос за сравнение на изцяло нов продукт, в изцяло нов пазарен сегмент, в изцяло различен ценови клас - да бъде сравнен, по-точно да бъде представено че някои негови качества са сходни с тези на друг продукт(който няма представителство в България или региона) който е в много по-различен пазарен сегмент и на много по-висок ценови клас.
Ако това не може, става ли да се сравняват общо продуктите от този висок пазарен сегмент като бъдат наречени с общото им наименование, но бъдат показани техни снимки примерно със заличени търговските марки?
В САЩ знам че Пепси не се притеснява да назовава Кока-Кола в рекламите си, този нашия случай е доста по-мек понеже двата продукта не са в никакъв случай конкуренти на пазара.
Също кои закони(Български и от ЕС) регламентират такива дейности?