начало

Съдийската колегия единодушно защити съдия Мирослав Петров Съдийската колегия единодушно защити съдия Мирослав Петров

Въпрос за рекламна кампания

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Въпрос за рекламна кампания

Мнениеот ivanalesi » 13 Мар 2007, 18:12

Интересува ме дали в България е позволено да се използва т.нар. сравнителна техника, тоест един продукт да бъде сравнявам с друг.
Става на въпрос за сравнение на изцяло нов продукт, в изцяло нов пазарен сегмент, в изцяло различен ценови клас - да бъде сравнен, по-точно да бъде представено че някои негови качества са сходни с тези на друг продукт(който няма представителство в България или региона) който е в много по-различен пазарен сегмент и на много по-висок ценови клас.
Ако това не може, става ли да се сравняват общо продуктите от този висок пазарен сегмент като бъдат наречени с общото им наименование, но бъдат показани техни снимки примерно със заличени търговските марки?
В САЩ знам че Пепси не се притеснява да назовава Кока-Кола в рекламите си, този нашия случай е доста по-мек понеже двата продукта не са в никакъв случай конкуренти на пазара.
Също кои закони(Български и от ЕС) регламентират такива дейности?
ivanalesi
Младши потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 26 Май 2006, 01:38

Мнениеот kontrol » 14 Мар 2007, 02:48

и чл. 40 и сл. ЗакЗащПотребителите
kontrol
Активен потребител
 
Мнения: 1109
Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


cron