Интересува ме дали в България е позволено да се използва т.нар. сравнителна техника, тоест един продукт да бъде сравнявам с друг.
Става на въпрос за сравнение на изцяло нов продукт, в изцяло нов пазарен сегмент, в изцяло различен ценови клас - да бъде сравнен, по-точно да бъде представено че някои негови качества са сходни с тези на друг продукт(който няма представителство в България или региона) който е в много по-различен пазарен сегмент и на много по-висок ценови клас.
Ако това не може, става ли да се сравняват общо продуктите от този висок пазарен сегмент като бъдат наречени с общото им наименование, но бъдат показани техни снимки примерно със заличени търговските марки?
В САЩ знам че Пепси не се притеснява да назовава Кока-Кола в рекламите си, този нашия случай е доста по-мек понеже двата продукта не са в никакъв случай конкуренти на пазара.
Също кои закони(Български и от ЕС) регламентират такива дейности?
- Дата и час: 25 Фев 2025, 20:32 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Въпрос за рекламна кампания
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта